Τα αγαπημένα μου μέρη, που πρέπει οπωσδήποτε να επισκεφτείς στην Θεσσαλονίκη!

Φίλοι μου, το σημερινό ποστ είναι λίγο διαφορετικό από τα προηγούμενα. Η αλήθεια είναι, πως το τελευταίο διάστημα είμαι λίγο πιεσμένη με την δουλειά μου και όταν πιέζομαι καταλήγω μέσα σε ένα λεωφορείο, για τον αγαπημένο μου προορισμό την Θεσσαλονίκη. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο, που τόσοι και τόσοι την αγαπούν και ηρεμούν, όταν την επισκέπτονται, οπότε θα σας μιλήσω για τα κορυφαία μαγαζιά, που δεν παραλείπω για να κάνω τις αγορές μου.
Πρώτη στάση πάντοτε, είναι το ζαχαροπλαστείο ΤΕΡΚΕΝΛΗΣ. Tα τσουρέκια του, είναι άμεσα συνδεδεμένα με αυτή την πόλη και τα γλυκά του, σε κάνουν να αποβάλεις το στρες και το άγχος της καθημερινότητας.


Φυσικά, μία beauty blogger σαν κι εμένα δεν θα μπορούσε να μην επισκεφτεί και το πρώτο κατάστημα NYX στην Ελλάδα, που εκεί μπορείτε να χαθείτε και να παίξετε με το μακιγιάζ για ώρες. Μαζί με το κατάστημα της ΝYX, φυσικό κι επόμενο είναι μία επίσκεψη στα LUSH, που όλα τα προϊόντα τους είναι φυσικά, vegan και έχουν ημερομηνία λήξης επάνω τους.


Προτελευταία στάση, το κατάστημα ACCESORIZE, που πραγματικά χάνεσαι, κάθε φορά, που το επισκέπτεσαι. Εκεί μπορείτε να βρείτε μοναδικά αξεσουάρ, ρούχα και ότι άλλο βάλετε στο νου σας με girly και παιχνιδιάρικη διάσταση!


Αν όμως με ρωτάτε, ποιος είναι ο κυριότερος λόγος, που επισκέπτομαι αυτή την πόλη θα σας έλεγα το Κόku ''fine coffee shop'', που βρίσκεται στην περιοχή του Ευόσμου. Είναι ένα μαγαζί, τόσο ζεστό, αλλά και ταυτόχρονα πολύ οικείο για εμένα, καθώς από την πρώτη μου επίσκεψη η Χριστίνα και ο Βαλάντης, δύο πολύ ευγενικά παιδιά με έκαναν να το ερωτευτώ!


Το Κόku ''fine coffee shop'' είναι ένα σύγχρονο και μοντέρνο κατάστημα, με μοναδικό γαλλικό καφέ, που μπορείτε να προμηθευτείτε χύμα, ξηρούς καρπούς και άλλα εδέσματα, που μεταφέρουν την ζεστασιά της Θεσσαλονίκης σπίτι σας! Το Κόku ''fine coffee shop'' για εμένα είναι το καλύτερο αγχολυτικό και ο κυριότερος λόγος, που αγαπώ τόσο την Θεσσαλονίκη!


Θα χαρώ πολύ, να μου πείτε και τους δικούς σας λόγους, που σας κάνουν να επισκέπτεστε ξανά και ξανά αυτή την πόλη. Αν περάσετε όμως, τις επόμενες ημέρες από το Κόku ''fine coffee shop'' διαλέξτε εκείνον τον καφέ, που θα σας εμπνεύσει και θα σας δώσει κίνητρο να αδράξετε την ημέρα.


Το πολυαγαπημένο μου κατάστημα, μπορείτε να το βρείτε και στην σελίδα τους στο Facebook https://www.facebook.com/kokuscoffee/, αλλά και στο Instagram https://www.instagram.com/koku_fine_coffee_shop/?hl=el! Και να θυμάστε, πως η Θεσσαλονίκη δεν είναι απλώς μία πόλη, είναι η μόνη πόλη,που γεννά συναισθήματα και αναπτύσσει δεσμούς μεταξύ των ανθρώπων! 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti