H εταιρεία Naturadiva καλύπτει τις ανάγκες της επιδερμίδας και του σώματός μου!

Φίλοι μου, σήμερα είναι Δευτέρα και η αλήθεια είναι, πως από μικρή δεν τα πήγαινα καλά με τις Δευτέρες. Πλέον όμως, έχω βρει το μυστικό, για να ξεκινάνε οι Δευτέρες μου με χαμόγελο και αυτό είναι με το να μοιράζομαι μαζί σας πολυαγαπημένα μου μυστικά. Τον τελευταίο καιρό λοιπόν, έχω ανακαλύψει μία εταιρεία με υπέροχα προιόντα ομορφιάς, την εταιρεία Naturadiva, και ήθελα να μοιραστώ κάποια από αυτά μαζί σας.


Η φιλοσοφία, όλων των προϊόντων που μου έστειλε η εταιρεία είναι η ενυδάτωση της επιδερμίδας του προσώπου και του σώματός μου κι έτσι μου έστειλε μία ποικιλία προϊόντων, που είναι όλα τους μοναδικά. Πρώτο προϊόν, είναι η Multi active moisturizing 24h cream, που είναι μια ενυδατική 24ωρη καταπραυντική κρέμα που ενυδατώνει, αναπλάθει και καταπραΰνει την επιδερμίδα, απομακρύνοντας σημάδια, ερεθισμούς και κοκκινίλες. Η κρέμα αυτή, λειτουργεί επίσης και σαν μια υπέροχη βάση πριν το μακιγιάζ και εγώ την φοράω από το πρωί μέχρι το βράδυ, καθώς διατηρεί την επιδερμίδα και το μακιγιάζ μου σε υπέροχη κατάσταση.


Η αλήθεια είναι, πως τον χειμώνα λατρεύω να κάνω μπάνιο. Το μπάνιο με χαλαρώνει, με κάνει να αποβάλλω το στρες όλης της ημέρας και έτσι ζήτησα από την εταιρεία να μου στείλουν ένα σκραμπ σώματος. Έτσι λοιπόν, γνώρισα και από κοντά το Anti- cellulite body scrub, που είναι ένα αντικυτταριτιδικό scrub που ενεργοποιεί τον μεταβολισμό των κυττάρων, δρα κατά του τοπικού πάχους και εξαφανίζει την αντιαισθητική όψη της κυτταρίτιδας. Πρόκειται, για ένα κορυφαίο προϊόν που ανάλογό του δεν έχω ξαναδοκιμάσει και πραγματικά από εδώ και πέρα θα το αγοράζω συνέχεια.


Τέλος, για την ενυδάτωση του σώματός η εταιρεία μου έστειλε δύο προιόντα που με ξετρέλαναν επίσης. Το πρώτο είναι ένα ξηρό λάδι σώματος, το οποίο έχει καταπληκτική μυρωδιά και ενυδατώνει, δίνει λάμψη και μεταξένια υφή στην επιδερμίδα μου και το θετικότερο όλων δεν αφήνει κανένα ίχνος λιπαρότητας. Και το δεύτερο, ένα ενυδατικό body cream, που με την καταπληκτική του μυρωδιά έχει κλέψει την καρδιά μου. Επίσης, τα προιόντα της εταιρείας Naturadiva είναι ιδανικά για να τα παίρνετε μαζί σας στα ταξίδια σας, καθώς έρχονται σε πολύ βολικές συσκευασίες και είναι τα καλλυντικά που δεν θα θέλει με τίποτα να αποχωριστεί η κάθε γυναίκα.


Την εταιρεία Naturadive με τα μοναδικά της προιόντα, μπορείτε να την βρείτε στην σελίδα τους στο Facebook https://www.facebook.com/naturadiva.cosmetics/?fref=ts, στο instagram https://www.instagram.com/naturadiva_cosmetics/?hl=el  και στο ηλεκτρονικό κατάστημα http://aromadiva.gr/el/. Ανυπομονώ να δοκιμάσω και άλλα προιόντα από την συγκεκριμένη εταιρεία και τα προτείνω ανεπιφύλακτα καθώς προάγουν τον χώρο της ομορφιάς και της αισθητικής!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti